Květen 2010

Škola v přírodě

31. května 2010 v 22:52 | Eluvies |  Den po dni
Zápisy ze školy v přírodě

Pondělí, 24. 5. 2010
  Dnes v osm hodin ráno vyrazil autobus z doby Československa, naložený studenty gymnázia a
eluvies.blog.cz
 jejich batohy (o učitelích nemluvě), vstříc Krkonoším. Byla jsem jednou ze sedmnácti "vyvolených", kteří ve starém bude seděli.

Autobus zastavil před nehorázným kopcem. "Vystupovat, zbytek jdeme pěšky," zavelel učitel. S nadáváním se třída vyvalila ven z busu, načež všichni začali zírat na kopec před námi. Trvalo nám snad víc jak půl hodiny, než jsme se vyškrábali nahoru. U chaty jsme zahodili batohy a unaveně posedali na lavičky kolem. Po chvilce ven vyšla žena ve středních letech, která nám oznámila, že pokoje budou uklizené až za hodinu. "To nevadí, my si mezitím uděláme menší procházku," odpověděl hned učitel, načež se do něj zabodlo sedmnáct párů očí. "Já nikam nejdu,"ozývalo se odevšad. Nakonec se naše "krátká" procházka protáhla na tři hodiny. Když jsme konečně dorazili do pokojů, všichni jsme unaveně lehli do postelí. Naše odpočívání však netrvalo dlouho, za čtvrt hodiny klepali na dveře učitelé a chtěli po nás prachy na jídlo. Zkusila jsem se s noťasem připojit k netu. Yahoo! Všechno fungovalo. Ani nevím, co jsme dělali, za chvíli bylo devět a dorazila poslední členka naší výpravy- moje kámoška, která tu bude označována jako E. V deset jsme ulehli do postelí...

Úterý, 25. 5. 2010
eluvies.blog.cz
  Dnes nás čekal celodenní výlet na nejvyšší horu ČR, Sněžku. V devět hodin ráno jsme vyrazili vstříc našemu cíli, přičemž si většina třídy začala stěžovat na bolest nohou již po prvních deseti minutách chůze.

Ve dvě hodiny odpoledne jsme úspěšně dolezli na vrchol Sněžky, kde neuvěřitelně foukalo. Po úspěšném pořízení několika fotek, na kterých měl každý vlasy až kdoví kde, jsme zase hezky lezli dolů, načež jsme se vydali tou samou cestou zpět do chaty.

Snad polovinu cesty se probírala jedna spolužačka, která celou dobu šla o dost před námi. Vím, že drby jsou hnusné, ale i já jsem občas chcípala smíchy. Musím říct, že nám to povídání velmi zkrátilo cestu (nebo nám to tak alespoň přišlo).

Nezapomenutelná hláška: "Jí to řekněte nějak slušně. Třeba, jdi do prdele."

Středa, 26. 6. 2010
  Dnešní den měl být "dnem učícím". Já jsem však pro něj měla svůj vlastní název- moje narozeniny! Dopoledne jsme hrály dvě hry, jednu zaměřenou na všeobecné znalosti (aby se neřeklo, že se neučíme), druhá spočívala čistě v dobrém tipování čísel (něco jako bingo).

Problémem bylo, že celý den nešel proud. Resp. od osmi ráno do cca půl šesté večer. Proto se učilo v místnostech s největších světlem- jídelně a našem pokoji. Představte si deset kluků, jak vám sedí na postelích na pokoji v chatě. Paráda :/. Museli jsme tam uklidit a po jejich odchodu vyvětrat.

Po odpolední "krátké" procházce jsme dostali volno. Začal jít proud, tak jsme se s holkama koukaly na film, zatímco ostatní byli v bazénu (bych tam já se sádrou dělala).

Večer se konala diskotéka. Hoši byli nalití (učitelům se totiž nepodařilo zabavit všechen alkohol) a jelikož už všichni věděli, že mám narozeniny, pořád mi někdo blahopřál- ti více nalití mi gratulovali dokonce dvakrát.

Posledních několik ploužáků jsem seděla. Na ŠVP bylo deset kluků a osm holek, z nichž se asi tři kvůli opilosti raději nedostavili. Docela mě to mrzelo. Nepatřím mezi holky, které by při ploužácích seděly. Pozorovala jsem E., jak se o ní strkají dva přiopilí spolužáci. Tentokrát s námi nejely takový ty třídní pipiny, takže z nás rázem byl ideální kolektiv. Bohužel "lepší" kluci se stále chovali jako ti "lepší". Jelikož s sebou ale neměly své "lepší" polovičky, museli si zvolit někoho z nás, "obyčejných holek". Vybrali si E. Včera jí dokonce pozvali, ať se jde kouknout, jak hrají poker. Vrátili nám jí přiopilou. Teď jsem seděla na židli a sledovala to divadýlko. Nevadilo mi to, ale uvnitř jsem cítila bolest. Nebylo to jen kvůli tomu, ale nějak se na mě sesypalo více věcí.

Když jsem zalehla do postele, vzala jsem si na chvíli sluchátka. Pustila jsem si svou oblíbenou, smutnou písničku. Přiznávám, tiše jsem si stírala slzy z tváře. Slabá chvilka. Zrovna na škole v přírodě :/

Čtvrtek, 27. 5. 2010
  Na dnešní den byl opět naplánován celodenní výlet, tentokrát na Černou horu. Modlitby celé třídy, aby pršelo, nebyly vyslyšeny. Celou cestu nás však doprovázela mlha. Po několika hodinách začala být mlha natolik hustá, že jsme se rozhodli zaparkovat v Lučinách, na Kolínské boudě, kde jsme si dali oběd. Měli to tam celkem drahé, proto jsem si dala pouze polévku za 45 Kč. nemám ráda polévky, a už vůbec ne jako hlavní jídlo. Byla jsem neuvěřitelně naštvaná, Měla jsem hlad, lezla jsem půl dne do kopce, a to vše kvůli tomu, abych si dala nudlovou polívku. Byla jsem sprostá a na každého se mračila. Číšníkovi jsem soci odsekla a hodila po něm těch 45 korun za mrňavou misku s polívkou. Alespoň že se uráčil dát nám k tomu dva plátky chleba.

Jen co jsme vylezli ven, začalo pršet. Šli jsme dál, pršelo stále hustěji. Někteří se šli schovat, my jsme pokračovali. Začaly padat kroupy. Během tří minut jsme byli mokří až na kost (to myslím naprosto vážně).

Do chaty jsme se dočvachtali někdy odpoledne, tuším, že kolem 5-6 hodiny. Jako první jsem letěla do sprchy. Po večeři jsme s holkama dokoukaly film, trochu si zadrbaly a zanadávaly. Dozvěděly jsme se totiž, co o nás všech vykládá jedna spolužačka. O jedné z nás mluví jako o anorektičce, další dvě jsou pí*i, čtvrtá je coura a já jsem čarodějnice. Několik dalších zajímavých věcí o mě (pravdivost zaručuje nejmenovaná spolužačka, já zaručuji, že jsou to nehorázné kecy):

"Je jako žralok- tichá a smrtící" "Ty její amulety. Podle mě má na každou věc nějaký, třeba do školy a tak. Bojím se, aby mě s pomocí nějakého neuřknula." "Koukla se na mě, až jsem myslela, že mě zastřelí." "Ona snad i žere lidi." "Ta černá, to bude určitě čarodějnice!" "Podle mě věří v Harryho Pottera a myslí si, že může chodit zdí."

Přiznám se, válela jsem se smíchy po zemi. Všechny nás naštvalo, co o nás vykládá, ale já jsem se vyloženě bavila tím, co říkala o mě. Měla jsem chuť k ní skrze zeď vlítnout a zakroutit jí krkem za to, co řekla o holkách, a pak jí zatlouct na půl do země a udělat jí přednášku o uřknutí, žraní lidí, černé barvě, čarodějnictví, amuletech a chození zdmi.

Pátek, 28. 5. 2010
  Den našeho odjezdu. Ve čtvrt na deset jsme vyklidili pokoje a v půl desáté zase pádili stařičkým autobusem zpět do Kolína.

Nezapomenutelné hlášky:
 "Proč se v tý reklamě říká Já chci na Kájův záchod, když je Kája tak častý jméno. Proč neříkaj třeba...Květoslavin." "Já znám jednu Květoslavu. Ale na její záchod bych nešla." "Proč? Má suchej záchod?" "No, momentálně asi dost mokrej, páč bydlí v Bohumíně." - aneb chvíle pro černý humor

"Jak se píše Černá hora?" "č-e-r-n-á h-o-r-a"

"Kdo byl jmenován fyzikem 20. století?" "Z*****(třídní)"

Po návratu jsme se všichni shodli, že bychom tam chtěli zůstat. A třídu takto nechat.

Dočetli jste až sem? Gratuluji.

31/05/2010 - 31.den

31. května 2010 v 21:03 | Eluvies |  Projekt 365
Dnes jsem se nudila natolik, že jsem na blogu zkusila hned dva nové designy. Jak dopadl druhý z nich můžete zjišťovat v těchto dnech.

30/05/2010 - 30.den

31. května 2010 v 21:02 | Eluvies |  Projekt 365
Dnes víc jak hodinu pršelo. Nevadí mi to, alespoň jsem mohla jít po dešti ukořistit nějaké fotky. Fotka pořízena z okna mého pokoje v 21:40- to už sice bylo dávno po dešti, ale mraky byly krásné.

29/05/2010 - 29.den

31. května 2010 v 20:58 | Eluvies |  Projekt 365
Dnes se konala oslava mých a tátových narozenin. Na fotce můj dort od babičky, těsně před tím, než z něj bratr sežral růži.

22.+23. května 2010- Praha, čajka, Sayuri a ponocování

30. května 2010 v 1:50 | Eluvies |  Den po dni

Jak se dozvíte v dalším článku, byla jsem na škole v přírodě. Sice tam bylo wifi připojení, ale stejně jsem neměla čas psát na blog. Z toho důvodu píši až nyní.

Na víkend byl naplánován výlet do Prahy spolu s kámoškou z Ostravy, kde jsme se měly setkat ještě s jednou kámoškou. Následně večer návrat vlakem do Kolína, kde u nás ostravská kámoška přespala a v neděli vyrazila vlakem domů...

28/05/2010 - 28.den

28. května 2010 v 18:27 | Eluvies |  Projekt 365
Dnes jsme opustili Libereckou boudu v Krkonoších a vydali se zpět do Kolína. Na fotce parádní autobus, kterým naše třída musela jet xD (na fotce vypadá ještě dobře)

27/05/2010 - 27.den

28. května 2010 v 18:23 | Eluvies |  Projekt 365
Fotka z výletu na Černou horu, který se ale kvůli špatnému počasí (jak je vidět na fotce)změnil z výletu na Lučiny (doufám, že píši správně), konkrétně na Kolínskou boudu, odkud jsme se po obědě vydali na cestu zpět- pěkně jsme zmokli, do chaty jsme dorazily všichni naprosto mokří.

26/05/2010 - 26.den

28. května 2010 v 18:16 | Eluvies |  Projekt 365
Dnes mám narozeniny! Patnácté. Na fotce několik dárků od kámošek. Pokud by to někdo nepoznal- přívěsek, barevné čelenky do vlasů a nějaká voňavka

25/05/2010 - 25.den

28. května 2010 v 18:13 | Eluvies |  Projekt 365
Fotka z celodenního výletu se třídou na Sněžku.

24/05/2010 - 24.den

28. května 2010 v 18:12 | Eluvies |  Projekt 365
Není nutný nějaký dlouhý komentář. Prostě jsem tento den odjela na školu v přírodě.

23/05/2010 - 23.den

28. května 2010 v 18:11 | Eluvies |  Projekt 365
Nyní si prosím nevšímejte bordelu na mém psacím stole, ale potkanky, která vykukuje zpoza nádoby od svíčky. Ano, od holek jsem dostala dárek k narozkám- potkanku Sayuri.

22/05/2010 - 22.den

28. května 2010 v 18:08 | Eluvies |  Projekt 365
Omlouvám se za pozdní vložení, byla jsem na škole v přírodě, proto se tu fotky objeví až nyní. Více o škole v přírodě v některém z následujících článků.

Fotka z našeho vlakového nádraží. Jela jsem s kamarádkou na odpoledne do Prahy.

21/05/2010 - 21.den

21. května 2010 v 20:58 | Eluvies |  Projekt 365
Rovněž není nutný nějak dlouhý komentář. Prostě mi vyměnili dlahu za sádru.

Události poslední dní

20. května 2010 v 18:42 | Eluvies |  Den po dni
Předem se omlouvám za chyby. Psát se sádrou mi moc nejde...

Mohli jste si všimnout, že poslední dva dny jsem  nepsala nic do deníku, pouze zveřejňovala fotky k Projektu 365. Přitom se stalo tolik věcí, o kterých bych chtěla napsat, ale nějak se k tomu nemůžu dostat. Proto teď události posledních tří dnů shrnu do jednoho článku.

Úterý 18. 5. 2010
Ve škole bylo vše ok, jenom to trochu kazily dvě hodiny matiky, které jsme dostali kvůli probíhajícím maturitám.

Jak jste si možná všimli, začala jsem psát povídku. Ano, ani já jsem neodolala a donutila se něco sesmolit. Bude na části, které se pokusím zveřejňovat co nejčastěji. Jak jsem psala již v první části, k příběhu z povídky mám jistý vztah a dlouho jsem uvažovala nad tím, jestli to vůbec začít psát. Nakonec jsem se rozhodla, že ano.

Dnes se mi zdál velmi zvláštní sen. Teda zvláštní pro mě, jinak je možná docela běžný. V tom snu ze mě byla mamina :D. Držela jsem v náručí malý mimčo, starala se o něj a tak. V tom snu jsem vypadala stejně, jako teď (jenom pro informaci: za týden mi bude patnáct), proto mě ten sen docela překvapil. I když na jednu stranu to chápu- po čtení článků od Lilithen se není čemu divit :D. Každopádně to bylo dobré zpestření- většinou mě ve snech někdo vraždí, honí či sleduje :D.

Středa 19. 5. 2010
Škola probíhala opět normálně. Bohužel jsme měli opět dvě hodiny matiky (jak originální, již tři dny za sebou).

eluvies.blog.cz
Po škole se toho však stalo víc. Přišla jsem domů, s obědem zasedla k televizi a pustila si Zoufalé manželky. Zazvonil zvonek. Dorazila očekávaná PPLka s několika věcmi, objednanými z netu. Mazala jsem nahoru do pokoje pro peníze. S tisícovkou (drobnější jsem neměla)jsem vylítla z pokoje. Přestavujeme, tudíž v chodbě bylo zatím jen několik nepřišroubovaných desek, s nichž poslední krátký kus často vypadával. Jak jsem šla, tak se mi opět podařilo prkno vysunout, ale tentokrát jsem dolů letěla i já. Naštěstí se mi podařilo chytnout se zábradlí. Ovšem nějak pitomě. Vyzvedla jsem si dole balíček a šla do kuchyně, kde jsem dokoukala Zoufalky. Během nich jsem pomalu přestávala hýbat s malíčkem na levé ruce- zkrátka to kvůli bolesti nešlo. Tak jsem vyrazila do nemocnice na rentgen. Tam mi oznámili, že mám zlomenou nějakou malou kůstku v malíčku (až pod kloubem, co je nejblíž dlani)a že vyfasuju sádru. Paráda, příští týden jedu na školu v přírodě. Tak jsem dostala dlahu a vyrazila domů. V pátek si půjdu pro sádru. Sakra, já jsem ale tele :/. A bolí mě ruka....

Čtvrtek 20. 5. 2010
Škola opět v pohodě, pro změnu jenom jedna hodina matiky. Se sádrou na ruce se opravdu parádně rýsuje :D. Po příchodu domů jsem si šla lehnout. Pobolívá mě ruka, tak jsem to zkoušela zapsat. Nepamatuju si, že by mě bolela ruka, když jsem měla naposled sádru- před čtyřmi lety.

Abych nezapomněla. Poslední dny mám nějakou divnou náladu. Podezřele hodně si uvědomuji, že mi něco, resp. někdo, chybí. Někdo, o koho se můžu opřít při sledování filmu, kdo nebude nechápavě kroutit hlavou, jakmile si pustím nějakou písničku...

No nic, za chvíli mám tancování. *Eluvies si bere věci a padá ven, doufajíc, že cestou potká nějakýho dlouhovlasýho metloše (či někoho s podobným hudebním stylem, jako má ona) :D. Ale samozřejmě musí mít hlavně mozek a dobrou povahu...ale pro dlouhý vlasy má slabost :D...prosím prašťte jí někdo!*

Aghrrr. S tou zas**nou sádrou si nezvládnu zavázat steelky (teda pokud tím nechci strávit půl hodiny)...

20/05/2010 - 20.den

20. května 2010 v 17:57 | Eluvies |  Projekt 365
Dnešní fotka je trochu odfláknutá, jelikož jsem si šla po škole lehnout. Ach jo, bolí mě ruka :/

19/05/2010 - 19.den

19. května 2010 v 22:32 | Eluvies |  Projekt 365
Opět není třeba komentáře. Ta fotka toho řekne až až :/

18/05/2010 - 18.den

18. května 2010 v 19:45 | Eluvies |  Projekt 365
Dnes pro vás mám fotky dvě. Jedna dobře charakterizuje den, ale druhá se mi zdá taková "umělečtější", tedy kdyby jí nekazily mé nehty, ze kterých se již odlupuje lak :D.

Náboženství

18. května 2010 v 18:53 | Eluvies
NÁBOŽENSTVÍ

Wiccánské náboženství a vše okolo něj mě láká už pár let. V knihovničce o ní mám několik knížek, z nichž často čerpám informace do článků, aby nebyly mnou psané informace neověřené či chybné. Nechci totiž rozšiřovat žádné špatné informace...

17/05/2010 - 17.den

17. května 2010 v 21:51 | Eluvies |  Projekt 365
K této fotce není třeba komentář...

První linoryt- strom

17. května 2010 v 20:15 | Eluvies |  Kresby, malby
Můj úplně první linoryt, starý tuším že dva roky. Je poměrně velký, tisk se sotva vešel na papír velikosti A1.